Filip Bartoš

Absolvent gymnázia, aktivně hrající fotbalista, příležitostný fotograf, občas také skladatel rýmů - šprýmů a také člověk naivně hledajíc na světě spravedlnost. Na Facebooku mám veřejný profil Zde a také mám Twitter

Píšu pro

Firestarter magazín - business everyday
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1285x

Filip Bartoš

Tělocvik? Zásadně ano!

Právě jsem dočetl článek s titulkem “ Tělocvik na školy nepatří”. Tento text byl vzhledem k počtu přečtení hodnocen velmi kladně. V tomhle směru si dovolím razantně nesouhlasit a pokusím se odpovědí na právě určené body Tomáše Pučíka odpovědět mým pohledem.

18.6.2011 v 0:32 | Karma: 15,64 | Přečteno: 1761x | Diskuse| Společnost

Filip Bartoš

Jeden proti třiceti

Problémů, nedostatků a zásadních omylů je v dnešním školství až příliš a ani mě nemohl alespoň jeden z nich minout. Být předsedou třídy na střední škole je na jednu někdy otravná práce, ale na druhou stranu, dozvídáte se něco víc, než obyčejný student. Dnešní událost mi opět ukázala, jak to vlastně (ne)funguje.

2.6.2011 v 21:01 | Karma: 10,20 | Přečteno: 1415x | Diskuse| Společnost

Filip Bartoš

Přestávají mě bavit věčné stížnosti studentů. Na gymnáziu obzvlášť.

Slyším to každý den. Od rána do večera. Ano, přesně tak, je to věčné fňukání slabých lidí bez odhodlání, co nejsou schopni na sobě zapracovat, anebo na to prostě nemají. Kde tedy jsou? Mluvím o druhu studentů základních a hlavně středních škol, kteří si myslí, že věci budou stále podle nich.

9.1.2011 v 18:05 | Karma: 30,83 | Přečteno: 2561x | Diskuse| Společnost