Filip Bartoš

Absolvent gymnázia, aktivně hrající fotbalista, příležitostný fotograf, občas také skladatel rýmů - šprýmů a také člověk naivně hledajíc na světě spravedlnost. Na Facebooku mám veřejný profil Zde a také mám Twitter

Píšu pro

Firestarter magazín - business everyday
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1285x

Filip Bartoš

Krize 15. roku část první: Láska

Dámy a pánové, spíše tedy holky a kluci, jsem puberťák. Pan puberťák. Říká se to tedy o mě. Ve skutečnosti jsem dospělý, konzervativně smýšlející jedinec plný zkušeností a zážitků. Opravdu už jsem toho zažil hodně, a také můj věk se na tom podepsal. Bylo by skvělé, kdybyste i vy, mé drahé dítka poznaly některé mé rady a vyprávění. Začněme tedy největší starostí a největší „depkou“. Jmenuje se láska.

6.3.2011 v 13:21 | Karma: 15,14 | Přečteno: 1955x | Diskuse| Osobní