Filip Bartoš

Absolvent gymnázia, aktivně hrající fotbalista, příležitostný fotograf, občas také skladatel rýmů - šprýmů a také člověk naivně hledajíc na světě spravedlnost. Na Facebooku mám veřejný profil Zde a také mám Twitter

Píšu pro

Firestarter magazín - business everyday
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1285x

Filip Bartoš

Jak vidí ročník 95 revoluci?

Nerad hodnotím něco, co jsem nezažil, přesto můžu porovnat situace alespoň papírově. Když trochu dáme přičichnout konspiračním teoriím, zapadá nám 89. rok celkem zajímavě do skládanky.

17.11.2014 v 0:32 | Karma: 14,45 | Přečteno: 647x | Diskuse| Společnost

Filip Bartoš

Není čisté lásky v této době

Rozepisovat se? A má to cenu? Já radši pár slov... Ale iDnes je zřejmě proti..to že máme svobodu?

3.1.2012 v 17:30 | Karma: 7,75 | Přečteno: 657x | Diskuse| Poezie a próza

Filip Bartoš

Vánoční a novoroční poezie aneb PF 2011

Štědrý den je téměř zde a já jsem se rozhodl poděkovat všem mým čtenářům a fanouškům, a zároveň také redakci iDnes přáním v podobě krátké básně. Na scéně blogování nejsem ani půl roku, a přesto se mi dostává takové skvělé podpory. Velké díky!

23.12.2010 v 21:10 | Karma: 20,05 | Přečteno: 3206x | Diskuse| Poezie a próza