Filip Bartoš

Absolvent gymnázia, aktivně hrající fotbalista, příležitostný fotograf, občas také skladatel rýmů - šprýmů a také člověk naivně hledajíc na světě spravedlnost. Na Facebooku mám veřejný profil Zde a také mám Twitter

Píšu pro

Firestarter magazín - business everyday
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1285x

Filip Bartoš

7 nejbizarnějších a nejklasičtějších příležitostí na psaní blogu

Být blogger, to je vlastně celkem těžké. Dnes už se blogy tvoří opravdu "za pochodu" a píše je téměř kdokoliv. Sednete si vedle někoho, kdo zrovna tlačí croissant a za pár hodin čtete jeho článek jako slova celebrity. Jenže ona ta inspirace nepřichází zrovna ve chvílích, kde by se to očekávalo a už vůbec ne 10x za den...

9.10.2014 v 7:00 | Karma: 12,25 | Přečteno: 481x | Diskuse| Média

Filip Bartoš

5 novinek, které v přicházejícím podzimu zaručeně zvednou náladu

Léto už je definitivně za námi a s ním i teplé hity. Toto léto nám příliš parných dnů nepřineslo a také žádné velké pecky. Žádné energické nakopávačky typu Žijeme Len Raz jsme se nedočkali, místo toho nás uspávaly singly s deep housovým podkladem. O tom, že v září se září se můžete přesvědčit v této mini kompilaci toho nej, co přichází do rádií a hudebních TV.

10.9.2014 v 13:15 | Karma: 4,60 | Přečteno: 292x | Diskuse| Kultura

Filip Bartoš

Prohibice z mého pohledu

Najednou nechci být vážný, najednou nechci být dospělý, najednou se nepokouším být vtipný, najednou jsem z něčeho pořádně zmatený, a přesto jsem ledově chladný. Nemusím asi připomínat, co se stalo, co se děje, co to znamená. Nebo spíše neznamená? Zřejmě se na celou věc budu dívat z pohledu člověka z východu, který v přítomnosti trnkové pálenky vyrůstal a bude žít i nadále. To uklidňuje mé vnitřní já, že se pro mě nic nemění. Mám přece 17 let a alkohol konzumovat přece nemůžu :-). 19 lidí je velké číslo. O to víc mě udivuje výskyt více než 3 lokací, vzdálených od sebe více než 100 km. Od začátku mi tu něco nehraje...

15.9.2012 v 2:01 | Karma: 14,52 | Přečteno: 1442x | Diskuse| Společnost

Filip Bartoš

Ben přináší kousek pozitivní Ameriky

Říkáte si, jestli jsem normální? Správně, ale ne, dokud se na to nepodíváme hlouběji. Delší dobou přemýšlím, jak je možné, že se v Česku objevuje tolik nadějných umělců, ale stále nějak nemůžeme prorazit do zahraničí. A přitom jim to zpívá anglicky jakby smet. Ten český tvrrrrrdý přřřřízvuk asi těžko jen tak přejedeme :-)

18.11.2011 v 17:35 | Karma: 10,04 | Přečteno: 1080x | Diskuse| Kultura

Filip Bartoš

Bez Rytmuse prý Superstar nemá smysl

Tak tento komentář jsem nemohl nechat jen tak. Na sociálních sítích se zkrátka někdy objeví neskutečné perly, které stojí za objasnění. Poslední dobou sem se nějak ubral na televizní témata, tak proč nepokračovat. Z letošní Superstar jsem neviděl ani jeden díl, a ani to nemám v plánu měnit.

21.3.2011 v 18:31 | Karma: 32,22 | Přečteno: 7733x | Diskuse| Kultura

Filip Bartoš

Z jiného úhlu pohledu: Jak do nás pronikl internet?

Věc, jenž rozdělila společnost na mladé a staré. Na zastaralé a perspektivní. Na výhody a nevýhody. Mít rodiče kolem padesátky také nese své výhody a nevýhody. Rozhodně ale inspirují k faktu, jak těžké je starší generaci přesvědčit o plusech internetového připojení.

5.3.2011 v 20:18 | Karma: 7,12 | Přečteno: 823x | Diskuse| Společnost

Filip Bartoš

Tisíc a jedna noc zbytečných řečí

Ještě jednou bych se rád vrátil k velkému poprasku u diváků naší „nejznámější“ televize. Nova si pro nás připravila opět kousek romantiky, pro kterou ale nemají slitovaní lidé, kteří si říkají něco jako kritici...

14.2.2011 v 10:43 | Karma: 25,68 | Přečteno: 4509x | Diskuse| Kultura