Filip Bartoš

Absolvent gymnázia, aktivně hrající fotbalista, příležitostný fotograf, občas také skladatel rýmů - šprýmů a také člověk naivně hledajíc na světě spravedlnost. Na Facebooku mám veřejný profil Zde a také mám Twitter

Píšu pro

Firestarter magazín - business everyday
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1285x

Filip Bartoš

Jak jsem se naučil vstávat nejpozději v 9 hodin?

Zhruba před půl rokem byla databáze „vstávacích časů“ v mém budíku hodně široká. Našli byste tam široké rozpětí od 5:55 až po 11:30. Objevovaly se tam dokonce časy typu 16:30. Když jsem se na výběr časů podíval dnes, jakýsi vývoj byl zřejmý. Pár časů, z nichž žádný nepřekročil „magickou“ devítku. A jaké to má odůvodnění a důsledky?

23.10.2014 v 23:58 | Karma: 7,96 | Přečteno: 565x | Diskuse| Společnost

Filip Bartoš

Přechod na TOP třídu aneb malá recenze Lumia 925

Cože? Windows Phone? Však se to nedá ovládat, nevyznám se v tom! Není tam bublina z Messengeru a nemůžu si dát 5 úvodních obrazovek, kterými nesmyslně přejíždím z nudy, jako na mém zasekaném Androidu! Přátelé, není to tak. Čím více lidem ukazuji telefon s WP, tím více udivených tváří poznávám.

25.7.2014 v 15:55 | Karma: 10,07 | Přečteno: 527x | Diskuse| Věda

Filip Bartoš

Příroda je nejlepší káva

Frustrace, stres nebo dokonce deprivace? Tihle škůdci jsou vašimi každodenními společníky? Neustálá přepracovanost, únava a neschopnost si odpočinout? Ano, možná vím, proč tomu tak je. Ne, není to díky nepřejícímu okolí, natvrdlému šéfovi nebo špatnému počasí.

29.5.2014 v 11:30 | Karma: 9,09 | Přečteno: 361x | Diskuse| Společnost

Filip Bartoš

Tohle se prostě nepovedlo :-)

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

5.5.2013 v 0:43 | Karma: 6,31 | Přečteno: 500x | Diskuse| Společnost

Filip Bartoš

Nemůžu jít volit a mrzí mě to

Tohle jsou mé poslední volby, které se mě netýkají, ale věnoval jsem jim dost času, abych zjistil, jak náročná ta volba vlastně je. Zpočátku se to zdálo nemožné vybrat. Stačilo se v tom trošku provrtat a myslím si, že zvolit správně je nemožné, stejně jako radit lidem, koho volit. Největší průšvih je, když zvolíte špatně. Dobře, to také není to nejhorší. Je mezi námi dost těch, kteří zvolí hloupě, ať chceme či ne.

11.1.2013 v 15:55 | Karma: 11,55 | Přečteno: 1523x | Diskuse| Politika

Filip Bartoš

Proč nemáš Twitter?

Je to jako bych přišel do samoobsluhy do oddělení čokolád, podíval se a vzal do jedné ruky Milku a do druhé ruky Studentskou Pečeť. Na první pohled jednoduché. Milka je kvalita, mají ji rádi všichni, prodává se a je to trend. Studentská je takový mladší sourozenec krčící se v koutě. Všimne si ho jen někdo, ale když už, tak si ho oblíbí a objeví jeho tajemství.

8.1.2013 v 22:34 | Karma: 8,21 | Přečteno: 889x | Diskuse| Společnost

Filip Bartoš

Lesk a bída Paříže

Když se řekne 2012, většina z nás si představí ekonomické krize, pády atomových bomb či jiné katastrofy spojené s údajným koncem světa. Pro mě však rok 2012 znamená lavina plánovaných akcí a mezi ně také patří návštěva země Galského kohouta. Tělesně už jsem tak trochu vrátil do normálního stavu a duševně snad taky, tím pádem se Vám v pár odstavcích budu snažit přiblížit mé poznatky z týdenního zájezdu.

5.6.2012 v 16:33 | Karma: 7,34 | Přečteno: 731x | Diskuse| Cestování

Filip Bartoš

Motivační (od teenagera)

Bude to i článek o mně? Zase? Trochu toho z vlastního ranečku přidám J. Po internetových magazínech se flákají stovky článků o tom, jak žít život lépe. Odpad! Narazil jsem na malý psychologický rozbor, který zjevně má smysl. Zahraju si dnes ale na roli „Teda opraváře“ (3. série 8. díl HIMYM) a přetlumočím si rady, jak žít a myslet pozitivně podle svého.

16.1.2012 v 20:25 | Karma: 6,40 | Přečteno: 576x | Diskuse| Společnost

Filip Bartoš

Proč letošní Vánoce dostaly nálepku "kabaretní"?

Vsadím všechen hmotný majetek, který mimochodem nehraje zajisté v našich životech žádnou roli, že nebudu jediný, komu se tyto myšlenky prohnaly hlavou. Začnu hned z kraje ironicky v první větě - o život přece nejde, dneska nám za názor nikdo hlavu trhat nebude. Tak jako letos nepřicházel sníh, nepřicházel ani ten zdravý mírumilovný duch Vánoc. Byl jsem zklamaný, neboť minulý rok jsem mohl napsat spokojený glos, jak do mě vstoupil ten nádech klidu a pohody. Kde jsou ty minulé zimy...

27.12.2011 v 21:58 | Karma: 12,11 | Přečteno: 1197x | Diskuse| Společnost

Filip Bartoš

Přicházejí lepší zítřky?

Ačkoliv se mi to zdá, asi jako většině, poměrně překvapivé, s naší vládou se něco děje a především přichází do budoucna relativně pozitivní změny. Politika není zrovna můj šálek kávy, nicméně pro mládež v mém věku jsou tyto informace podstatné, a neměli bychom si je nechat proklouznout mezi prsty.

9.11.2011 v 21:36 | Karma: 8,19 | Přečteno: 872x | Diskuse| Politika

Filip Bartoš

Dodatek k aktuálnímu dílu How I Met Your Mother

Před několika hodinami jsem zhlédl úterní díl sedmé série amerického sitcomu Jak jsem poznal vaši matku. Jeho téma sociálních sítí a sběru informací z internetu mě připomnělo, o čem jsem zhruba rok zpátky psal.

20.10.2011 v 19:33 | Karma: 7,02 | Přečteno: 850x | Diskuse| Kultura

Filip Bartoš

Gel jako znak hlouposti? Ne.

Spousta mladých lidí nosí své vlasy upraveny pomocí gelů, laků, past apod. do různých tvarů a účesů. Někdo vypadá extravagatně, někdo obyčejně, někdo stylově. Rozporuplnost názorů při této tematice je ale nevyhnutelná, a tak bych se na to rád podíval z více úhlů.

5.10.2011 v 21:58 | Karma: 8,68 | Přečteno: 1130x | Diskuse| Společnost

Filip Bartoš

30 věcí, které milujete na důležitém člověku ve vašem životě

Napadlo vás někdy prostým způsobem “jen” udělat radost svému nejlepšímu příteli? Opět mě po večerech napadla zajímavá věc. Jedná se o menší test, kolik o člověku víte a kolik o něm dokážete vyjádřit slov.

2.9.2011 v 14:27 | Karma: 7,74 | Přečteno: 1053x | Diskuse| Společnost

Filip Bartoš

Alegorická povídka

Dneska nebudu psát konkrétně. Chybělo mi trochu abstraktního myšlení a prostě jen večerní náladu převrátit do pár řádků vět. Jsou věci, které si přejete a pro které bojujete a pak je tu něco čeho se bojíte . Je to jako den a noc, na první pohled odlišné stránky.

31.8.2011 v 16:18 | Karma: 5,21 | Přečteno: 662x | Diskuse| Poezie a próza

Filip Bartoš

Jaký občan, takový stát

Nedávno jsme si opět přečetli články o státním dluhu, o špatné životosprávě politiků a jiných zbytečných krmeních lidu. Je to pořád stejný cirkus dokola a lidé, kteří o něm neustále spekulují, možná právě ti jsou základem.

11.7.2011 v 19:20 | Karma: 9,58 | Přečteno: 1121x | Diskuse| Politika

Filip Bartoš

Proč se stále “věří”?

Události v posledních letech, měsících či týdnech patří do jedné kategorie. Jsou to ty události, jimiž se straší každá živoucí generace. Ať už začneme globálním oteplováním, Usama Bin Ládinem nebo končíme u mayského proroctví o roku 2012. Každý den vnímáme své stavy a děje, které nás obklopují a ovlivňují náš život. Snažíme se tyto jevy neustále něčím dokládat. Je to vlastně potřeba?

18.5.2011 v 18:57 | Karma: 9,39 | Přečteno: 1048x | Diskuse| Společnost

Filip Bartoš

Kdo konečně zastaví vlnu alkoholismu u mladistvých?

Rok od roku je situace horší. Statistiky ukazují jasně. Věková hranice, kdy teenager poprvé okusil větší množství alkoholu, nebo se dokonce poprvé opil, stále klesá. Daleko hlouběji, než si můžete myslet. Kolem mne se to teď všechno točí. Vidím všechny okolnosti, podrobnosti, triky a fakta, které tento problém obnáší. A jistotou můžu říci, že drtivá většina dnešních rodičů vůbec nemá páru, co jejich dítko zrovna provádí.

2.5.2011 v 20:28 | Karma: 14,57 | Přečteno: 1723x | Diskuse| Společnost

Filip Bartoš

Článek vyřazen

Článek nekorespondoval s aktuálními směry autora. Ale možná vás to dole zaujme :-)

18.4.2011 v 19:22 | Karma: 6,41 | Přečteno: 1480x | Diskuse| Společnost

Filip Bartoš

Kolik toho člověk ví, tolik toho člověk...

Samotný fakt, že právě v tuto chvíli něco píšu, na nějaké úrovni prezentuji svůj názor je příkladem. Není moc brzo na to, abych se zamýšlel nad problematikou ve fázi puberty? Možná jsem předběhl čas, a věci se měly dít o něco později.. Samotný fakt, že právě v tuto chvíli něco píšu, na nějaké úrovni prezentuji svůj názor je příkladem. Není moc brzo na to, abych se zamýšlel nad problematikou ve fázi puberty? Možná jsem předběhl čas, a věci se měly dít o něco později..

24.1.2011 v 18:51 | Karma: 7,06 | Přečteno: 924x | Diskuse| Společnost

Filip Bartoš

Vždy jsem byla krásná, teď už nemám chybu!

Věci se dějí pořád dokola. Opakující se koloběh stejných situací, stejných rozhodnutí, stejných chyb. A tak je to u všech věcí na světě, stejně tak jako u lidí. Občas se tak ptám, má vlastně v dnešní době mužská část na světě šanci? Nekonečné téma všech hospod po celém světě jsem se dnes rozhodl vměstnat do pár řádků.

21.12.2010 v 22:03 | Karma: 18,30 | Přečteno: 2017x | Diskuse| Společnost

Filip Bartoš

Umění žít ve tmě

Ve středu po škole, kdy jsem měl hodinku čas na autobus jsem procházel skrz Náměstí Míru a náhodně jsem narazil na přátele a spolufandy Gunners a studenty konkurenčního gymplu na Lesní čtvrti. Ti propagovali charitativní sbírku "Bílá pastelka". Jedná se o sbírku na podporu nevidomých a slabozrakých. To mi připomíná jednu aktivitu ze seznamovacího pobytu, kde jsme si vyzkoušeli býti slabozrakými pomocí fólií a věřte mi, není to nic příjemného... Byl jsem ochotný obětovat dvacet korun, které jsem původně zamýšlel investovat do cheesburgeru. Jak potupné při první myšlence.

18.12.2010 v 16:09 | Karma: 9,33 | Přečteno: 913x | Diskuse| Společnost

Filip Bartoš

Zima, sníh a vše kolem

Byť s kapkou zpoždění, přeci jenom ani já nezůstanu pozadu v tématech nás, blogerů, a dnes přicházím s pohledem na aktuální období tak trochu jinak. Nemusím nikomu z vás, kdo právě tento článek čtete vysvětlovat, co zima obnáší, proč vlastně je apod. Každý máme však na zimu odlišný pohled, většinou rozdělený na dva tábory. Radikální odpůrci pro ně ohavného počasí, a snílci a milovníci zimních radovánek. Nějak jsem dnes pochopil, že jde vytvořit i jakousi formu bariéry mezi neutrálním postojem a zároveň i účelným. Přeci jenom jsem pouze student, kterému zima ještě zdaleka nezasahuje do života, jako dospělému člověku.

18.12.2010 v 13:20 | Karma: 5,15 | Přečteno: 985x | Diskuse| Kultura